Londra Şiirleri
Londra Şiirleri

sefa kaplan

M
mellnum

26.10.2012

6/10

ilk şiirler, ortadaki şiirler ve son bölümdeki şiirler sanki farklı insanlarca yazılmış. yarısını beğendim yarısı pek beni sevmedi diyebilirim.

Baskı: Londra Şiirleri