sefa kaplan
26.10.2012
ilk şiirler, ortadaki şiirler ve son bölümdeki şiirler sanki farklı insanlarca yazılmış. yarısını beğendim yarısı pek beni sevmedi diyebilirim.
Baskı: Londra Şiirleri