josé saramago
30.11.2014
İlk defa kitabını okuduğum bir yazar.Yazarın son kitabı imiş.Hasta iken bitiremeden ölürüm korkusuyla yazmış.Dümdüz yanyana cümleler halinde paragrafsız yazılmış.
Baskı: Filin Yolculuğu