A
aiseeslem

30.11.2014

8/10

1950 lerin New York'unda bir grup genc kizin hayati..karakterler cok gercekciydi kimine kizdim kimine uzuldum kimine acidim.Kitabi severek okudum sonu beni oldukca sasirtti diebilirim.

Baskı: Her Şeyin En İyisi