tess gerritsen
19.07.2012
mükemmeldi bence.. okuduğumda ki okuyabilmek için baya uğraşmıştım malesef kitap satışta yok.. ama bulduğumda dünyalar benim olmuştu... okuyanlar anlar halimden :)
Baskı: Hasat