T
tulin cosgun

19.11.2014

10/10

cok cok cok guzeldi. keske bana da mektuplar yazsaydin .keske beni de leyla kadar sevseydin. keske tanis olsaydik. keske ve keske...

Baskı: Tezer Özlü'den Leylâ Erbil'e Mektuplar