Yaratık
Yaratık

stephen king

G
GzmSari

19.11.2014

10/10

Lise yıllarında okumuştum... Bir gerilim yazarak nasıl anlatılır bu adam çok iyi biliyor. Kitabın o can alıcı anlarında kalp atışlarımın hızlandığı ve kitabı kapatıp bıraktığım anlar çok oldu. Müthiş bir deneyimdi.

Baskı: Yaratık