F
f.ezgii

07.11.2013

9/10

Başlangıç ve son aynıydı aslında. Tek fark doğduğumuzda sıcacık ana kucağına koymuşlardı bizi , öldüğümüzde ise kara toprağın bağrına ve günahsız geldiğimiz dünyadan ayrılıyorduk günahlarımızla...

Baskı: İnsanlar Uyurlar Ölünce Uyanırlar