emre dorman
07.11.2013
Başlangıç ve son aynıydı aslında. Tek fark doğduğumuzda sıcacık ana kucağına koymuşlardı bizi , öldüğümüzde ise kara toprağın bağrına ve günahsız geldiğimiz dünyadan ayrılıyorduk günahlarımızla...
Baskı: İnsanlar Uyurlar Ölünce Uyanırlar