M
mertcantez

08.12.2014

10/10

Her gün okumak için can attığım bir kitaptı. Uzun zamandır böyle bir seri okumamıştım. Oldukça güzeldi .

Baskı: Grinin Elli Tonu (Fifty Shades, #1)