O
Ozlmsay

08.11.2014

7/10

Kitapta erotik içerik fazla olsa da bence Alacakaranlıktan sonra okuduğum en güzel Aşk Hikayesi budur. Edward kadar olmasa da Christian Grey karakterini sevdim :)

Baskı: Grinin Elli Tonu (Fifty Shades, #1)