O
Ozlmsay

08.11.2014

10/10

İşte Büyük Bir Heyecanla okuduğum Serinin son kitabı. Serideki en sevdiğim kitap budur. Finali muhteşem oldu. Hiç bitmesini istemediğim bir seriydi. Ama her güzel şeyin bir sonu vardır.

Baskı: Şafak Vakti (Alacakaranlık, #4)