stephenie meyer
08.11.2014
İşte Büyük Bir Heyecanla okuduğum Serinin son kitabı. Serideki en sevdiğim kitap budur. Finali muhteşem oldu. Hiç bitmesini istemediğim bir seriydi. Ama her güzel şeyin bir sonu vardır.
Baskı: Şafak Vakti (Alacakaranlık, #4)