
Yazar Olmak İstiyorum
ömer sevinçgül
D
Düşselfilosof
02.12.2012
5/10
Carpe Diem'in kitaplarını sevmiyorum. Nedeni çok basit. Yazarlar yazarlığı sanki çok basit ve herkesin yapabileceği bir işmiş gibi destekliyor. İkincisi: Yazarlar dediğiniz fikrini beyan etmeli. Kendileri için yazıyorlar adeta.Üstelik saçma sapan ilkokullu çocukların okuyacağı yazılı , hiç bir edebi niteliği olmayan kitaplar çıkartıyorlar. Üçüncüsü :Biz genç insanları önemsiyoruz .Onların felsefesi . Oysa gençlerden üstünce kendi yazıları geçiyor. Yazar olmak istiyorum da aynı şekilde. Bunu yapın şunu yapın sonra oraya gönderin haydi başınız selamete. Bu böyle olmaz. Çok yanlış..
Baskı: Yazar Olmak İstiyorum