fatih bayhan
03.11.2014
Yazar olayları tam anlamı ile kronolojik anlatamamış. Olayı anlatıp bir sayfa sonra başa dönüp tekrar başa dönüyor. Daldan dala anlatımını sevmedim. Bir de belgelerden çok subjektif yorumlar kitabın inandırıcılığını azaltıyor.
Baskı: Fikriye Hanım