P
pinar yeşil

11.01.2015

10/10

Edebiyatı gerçekten seven ve iç tahlillerden de bir o kadar zevk alan kişiler mutlaka okumalı! Kıyıda köşede kalmış, bana göre muhteşem bir eser. Ciğerdelen'i de inşallah okuyacağım !

Baskı: Kadıköy`ün Romanı