
Meleklerle Yaşamak
beki ikala erikli
M
minimall_ist
31.10.2014
5/10
Kitaba bir kac kez baslayip yarim biraktim. Sonunda dun baslayip bitirmeye niyet ettim ve bitti ^-^ Yasayip deneyimlemedigim seyler oldugundan cok da etkileyici gelmedi. Ne okuyun derim ne de okumayin. Iyisi mi benim gibi yapin ve zamana birakin. Eger okumaniz gerekiyorsa bir de bakmissiniz sayfalari ceviriyor elleriniz...
Baskı: Meleklerle Yaşamak