19.05.2015
Ajan serisi ardından elime ilk aldığım kitap.. ∩﹏∩ ◆ Dört Göz Fosil&Papatya İlkim Tam bir biyoloji sevdalısı olarak İlkim'de kendimi fazlaca buldum. ⊙﹏⊙ ✐ ◆ Pabucumun Mafyası Martinnn... ♥ ▷ İlk sayfaların ardindan, son sayfalar arasındaki uçurum kadar fazla olan değişen düşünceler.. ✺ ▷ Sert, kaba, öfkeli mavi gözlü kalp çalan Martin •ิ_•ิ ▷ İlkim'e olan aşkını anlatmayı çalışırken gidip de gözlük alıp takan adam yerim sini.. ✦ ✦ ▷ İlkim hamileyken gece vakitleri ansızın makalelerine, kitaplarına aşermesiyle o saatte kalkıp notları eline alıp İlkim'e okuyan bir adet baba adayı ♡ ~ ~ ~ O gözlüklerden nefret ederken nasıl da tutuldu. ஜ Neyse ki sonra temelli bir kurtuluş oldu her ikisi içinde .. ●﹏● Aşk.. Nasıl da sarsıtıcı, dediğim dedik bir duygu, bencil de, ona tutuldun mu bir aşkı tattın mı hep o alır aklını, sadece kalbinde ve aklında o vardır. Diğer her şey artık yan eleman gibi önemsiz hala gelir.. ✐ ~ ~ ~ Mary & Seth ◁ 6 yıl ya nasıl.. nasıl bu kadar aşk dolu, sevgi doluyken ayrılardı.. >︿< ◁ Tabi ya gurur, öfke, yanlışlıklarla dolu sözler, olaylar.. ◁ Takii oo tamirci deki geceye kadar (=^_^=) (=^_^=) ◁ Aslında sadece bir bağlaç aşklarının tutulmasını sağlayan o olay.. ✵ ~ ~ ~ İki aşık çift ve kendi genetik kopyalarıyla.. Papatya&Barış nasıl da tam isimlerine layıklar.. Janet favorim εїз εїз ~ ~ ~ »Her zaman, tüm mekan ve zaman kavramında vardır dimi o lanet kötüler, şeytani insan misalleri.. Nasıl da hep yenilen, yıkılan, yok olan onlar oluyorlar.. Edebi yok olmaları ümidiyle.. ~ ~ ~ Kitapta Tekin&Rüya kokuları alıyoruz.. En kısa zamanda onların kitaplarının çıkması dileğiyle ~ ~ ~ Martin&Seth balık tutma sahneleri der susarım ∩▂∩ İki yumruk ve ateşkes... ∩▂∩ Suya düşen iki yaşayan taş.. ☆ ~ ~ ~ En sonunda ise herkesi kıskanırdıracak gülüşler, sevinçler, aşklar, dostluklar ∩﹏∩ ∩﹏∩ ∩﹏∩ ∩﹏∩ Akıcı bir kitaptı Severek okudum. Yazarın yazım üslubunu seviyorum galiba ✐ ✐ Boş vakittte güzelce okunabilecek bir kitap.. ஜ
Baskı: Dikkat! Aşk Çıkabilir
