kristin hannah
30.10.2014
Bana göre çok güzel bir roman ama beni en çok kitaba bağlayan yazarın akıcı anlatması.... hayatta sahip olacağımız en güzel şey bir dost ...
Baskı: Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)