B
BERNA

30.10.2014

10/10

Bana göre çok güzel bir roman ama beni en çok kitaba bağlayan yazarın akıcı anlatması.... hayatta sahip olacağımız en güzel şey bir dost ...

Baskı: Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)