C
ciceklimisra

19.10.2014

10/10

Keşke bitmeseydi diye üzüldüğüm bir kitap daha diyebilirim. Pembe roman diye adlandırdığım romanları sevdirmeyi başaran kitap.

Baskı: Gül Limanı Oteli (Rose Harbor Serisi 1)