halil ibrahim özdemir
09.03.2015
Okurken ağladım ve utandım o insanların yaşadıklarını hayal ettim ve bu gün savaş yüzünden açız diye yalvaran insanları ve bunlara nasıl da kor ve sağır kaldığımızı düşündüm...
Baskı: Sislerin Ardında