Sislerin Ardında

halil ibrahim özdemir

S
SÜMEYRA

09.03.2015

10/10

Okurken ağladım ve utandım o insanların yaşadıklarını hayal ettim ve bu gün savaş yüzünden açız diye yalvaran insanları ve bunlara nasıl da kor ve sağır kaldığımızı düşündüm...

Baskı: Sislerin Ardında