5/10

Bu kitabı pek sevmedim. Sanki başka kitaplardan parça parça toplanıp birleştirilmiş gibi. Konu bütünlüğü yok. Ama Nevzat hoca'nın araya serpiştirdiği tecrübeleri için okunur diyorum.

Baskı: Mutluluk Psikolojisi