peng shepherd
14.03.2020
Başlarda biraz durağan geldi ama ilerledikçe heyecan arttı. Güzel bir distopyaydı önerilir. Seri mi olacak tek kitap mıydı ondan emin olamadım.
Baskı: The Book Of M