K
kitapkurdu_87

22.09.2012

9/10

Debbie Macomber’in “Gül Limanı Otelini”, bitirmiş bulunmaktayım .Öncelikle,çevirisi , çok güzeldi,akıcıydı .Bazı yerler de minik yazım hataları yok değıldı ama bu kitabın okunmasını zorlaştırmıyordu . Kitapta; Jo Marie Rose adlı bir kadının ,kocasının ölümüyle birlikte ,bir otel satın alması ve bunun akabinde gelişen olaylar; müşterilerin (Josh ve Abby) yaşadıkları acı- tatlı olaylar ,aile ilişkileri,arkadaşlık , dostluk ,aşk ,anlatılmış.Anlatılırken olaylar arasında hiçbir kopukluk yok . Okurken çok büyük bir keyif aldım .Orjinal kapağın kullanılması ve kapakta ki renk uyumları da hoşuma gitti. Debbie Macomber , benim en sevdiğim yazarlardan bir tanesi. Bu kitabıyla da bir kez daha ona olan sevgimi arttırdı . Epsılon Yayınevine ,bu kitabı çıkardıkları için ,çok teşekkür ederim .Serinin ikinci kitabının en kısa zamanda çıkmasını temenni ediyorum . Okumayanlara ,kesinlikle tavsiye ederim .Saygılarımla…

Baskı: Gül Limanı Oteli (Rose Harbor Serisi 1)