B
betulkul

15.10.2014

6/10

Vakit geçirmek için güzel hoş bir kitap. Bariz hatalar ve yazarın acemiliğini gösteren detaylar olsa da, okunabilir. Sonu gerçekten ilginçti.

Baskı: Tanrıça (Tanrıça, #1)