F
fndkkk

26.10.2014

5/10

Çin ve Çin'in tek çocuk politikasıyla halkın yaşadıklarını göz önüne sermesi bakımından çok bilgilendiriciydi ama bir roman olarak baktığımda bitmek bilmeyen tekrarlar,zaman belirsizliği,muğlak cümleler-olaylar çok sinir bozucuydu.. Sonu ise ayrı bir muammaydı ki bittiğinde bende bıraktığı his '' okumasaydı iyiydi'' oldu..

Baskı: Cenneti Öldürmek