
Sensiz Bir İlkbahar
agatha christie
10/10
Benim için beklenmedik derecede keyifli bir okuma oldu. Arkasında yazıldığı gibi bir aşk romanı değil, bir iç hesaplaşmayı anlatıyor. Sonu da güzel baglanmiş bence. http://herkitapayribirdunyadir.blogspot.com.tr/2015/05/sensiz-bir-ilkbahar-agatha-christie.html
Baskı: Sensiz Bir İlkbahar