
özlem türk
20.07.2015
❊ Annemin Gelini Olur Musun ? ❊ Wattpad'de gülerek okuduğum ve sırf Caner'in salak, gülünç hallerini okumak adına almıştım. Kafamın dağılmasi için okudum şu aralar. Amacına birazcık olsun ulaştım gibi 646 sayfalık kitap kalın gözükse de hızlı okudum Öyle ne biliyim zaten edebi bir yönü yoktu kitabın ve akıcıydı, durağan değildi Resmen son 50 sayfasına kadar her şeyi biliyordum. Yani okumuştum. Kitap halini gelip yayınlanınca da final kısmını da "evli mutlu çocuklu" olmasını bekledim. Lakin o son kısım, o kadar saçma, anlamsız, gereksiz ve.. ve cidden sinir bozucuydu. Bu mu dedim bu mu yani. Olmamış o son Hatta ben o "devam edecektir" yazısını okuyacağımı bile hiç düşünmemiştim ki! Kitabı alırken bile tek kitapdır finalinide göreyim de bitsin havasındaydım. Devamı olacağını bilmek yıktı Kız hata etmiş tek kitapla toplasaymış olayları Yazan kız 16 yaşında olup, yaşıt olunca bir kendimi bir onu düşündüm. Şimdi eyvallah emek var yetenek var. Yazmak önemli bir iş. O yüzden garip bir durum yorum yapmak konusunda. Ama yazdıkça kendini geliştirir herhalde Wattpad de kalsaydı da ordan devam etseydi dedim kaç kez Bu "Agom?" kitaplik değilde Wattpadlik. O devamı, ikinci kitabı, yine alırım ama indirimde görürsem hatta %50 gibi bir indirim ve daha fazlasını olduğu vakitte ancak; ve umarım onuda bunun gibi bir şekle dönüştürmez Bir devam edecektir yazısını kaldırmaz bu bünye Tavsiye etmem, dediğim gibi ben o Caner dingilinden kaynaklı almıştım :) Garip bir şekilde seviyorum salak hallerini Kitapta çok eksiklikler var Ergence ve soğuk espiri tarzında garip diyologlarla karşılaşılıyor bir kere fazlaca Karakterler, hayatlar, olaylar hep bır eksiklikle ilerliyor, bazı şeyler çokça tekrar ediyo Gidemeyen yan karakterler ise çok salak, sinir bozucuydu Kitabı okumak isterseniz de arkadaşınız da felan varsa ondan alın okuyun ❣ İyi Okumalar ∩▂∩
Baskı: Annemin Gelini Olur Musun?