Beni Hatırladın mı?
Beni Hatırladın mı?

sophie kinsella

E
Elysion

27.03.2014

8/10

Sophie'nin okuduğum ikinci kitabıydı. birincisi "Numaran Bende Var". ilk okuduğumu daha çok sevmiştim. Beni hatırladın mı'da güzel kurgulanmış bir romantik komedi. Ama nedense 10/6 en fazla vereceğim puandır.. Bir kitabını (Sır Tutabilir Misin) daha okuyacağım. Okurken güldürmeyi başarıyor, günlük konuşma dilinde yazıyor. Eğlenceli vakit geçirmek isteyenler okuyabilir Kaynak: http://www.webcanavari.net/ebook/kitap-yorumlari-buraya-t242797.90.html#ixzz2x6tbmt9p www.webcanavari.net - www.rapcanavari.net - www.kadincaforum.net

Baskı: Beni Hatırladın mı?