M
Mervekoroglu

07.10.2014

9/10

Serinin kitapları ilerledikçe ve karakter analizleri çoğaldıkça keyfime diyen çok:))En sevdiğim şey ayrıntılar ve kitaplar konuyu dallandırıp budaklandırmadan güzelce önüme seriyor:))Çok sevdim o yüzden bu seriyi:))Her karakteri ayrı ayrı sevdim konuyu dünyaları kapıları bile can alıcıydı:)Ama asıl 5.kitapta olaylar son bulacaktı oda daha ülkemizde basılmadı meraktan nasıl duracağım bilmem:)) Eski anılarım depreşti bu seriyi okuyunca lise yıllarımda Alacakaranlık,vampir günlükleri,vampir akademesi serilerini yutmuştum nostalji oldu biraz günde bir kitap günleriydi ne güzel:)) Kafa yormayan ama aksiyonu olan, romantizmi olmasaydı daha iyiydi ama şart olan,okunması kolay çabuk biten bir seri.Keyifle okuyun:))

Baskı: Parlak Gölgeler (Lanetli Sevgili, #4)