I
ilkayy00

12.12.2014

10/10

Son bölümde göz yaşlarına boğuldum.Hayatımda okuduğum en mükkemmel seriydi.Kitap karakterlerine o kadar bağlandım ki seri bittiği için çok üzüldüm. Tessa da kendimi gördüm ve bu seriden çok şey öğrendim. Genel itibariyle seri çok güzeldi. Seri içinde bu kitapsa favorimdi. Harikaydı. Okumadıysanız okumanızı kesinlikle tavsiye ederim..

Baskı: Mekanik Prenses (Cehennem Makineleri, #3)