A
AllieRamirez

02.10.2014

10/10

Şimdi ben öyle edebi medebi yorum yapabilecek birisi değilim. Ama bu kitap çok güzeldi. Keşke daha çok kişi okusa.

Baskı: Tatavla’ya Kar Yağıyor