N
Nakşıgül

22.08.2017

7/10

Serinin diğer kitaplarından tarz olarak ayrılıyor. Okunması diğerleri kadar keyifli olmasına rağmen. Konu baştan itibaren tahmin edilebiliyor. Adam Fawer'in empati kitabınıda anımsatmıyor değil. Yine de bir solukta bitirdim.

Baskı: the girl in the spider's web