david largercrantz
22.08.2017
Serinin diğer kitaplarından tarz olarak ayrılıyor. Okunması diğerleri kadar keyifli olmasına rağmen. Konu baştan itibaren tahmin edilebiliyor. Adam Fawer'in empati kitabınıda anımsatmıyor değil. Yine de bir solukta bitirdim.
Baskı: the girl in the spider's web