
Kara Yürek (Lanet İşleyiciler 3)
holly black
K
kubrakaban
23.09.2014
10/10
serinin çok güzel bittiğini düşünüyorum.yazarın değişik bir son yapıcam diye hikayeyi mahvetmemesi çok iyi olmuş.sonu hem inandırıcı hem de beklediğimden daha iyiydi.gerçekten özleyeceğim bir seri :)
Baskı: Kara Yürek (Lanet İşleyiciler 3)