K
kubrakaban

23.09.2014

10/10

serinin çok güzel bittiğini düşünüyorum.yazarın değişik bir son yapıcam diye hikayeyi mahvetmemesi çok iyi olmuş.sonu hem inandırıcı hem de beklediğimden daha iyiydi.gerçekten özleyeceğim bir seri :)

Baskı: Kara Yürek (Lanet İşleyiciler 3)