E
emili

22.09.2014

4/10

Okuduğum 4. Murakami romanı. Yİne gereksiz ve ergenlere yönelik cinsellik detayları, yine gereksiz ayrıntılar. Evet akıcı ve bir çırpıda okunuyor, bir çok günümüz çok satan yazarından daha iyi ama sadece o kadar.

Baskı: Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu