tess gerritsen
21.09.2014
Tess'in ilk romaniymis bu kitap. Tekrar basildigini duyunca hemen siparis verdim. Cok da heyecanli bulmadim acikcasi. Ortalarindan itibaren sucluyu anladim diyebilirim. Guzeldi fakat tessle ilk tanisma icin onermem :)
Baskı: Hasat