
Perina
naşide gökbudak
K
Kebelek..Betül..
04.05.2014
10/10
Hayatımda okuduğum en etkileyici kitap diyebilirim :) Hikayenin yaşanmış ve gerçek olması beni daha çok duygulandırdı.Herkesin okuyabileceği en güzel kitap. Ve çoğu yerinde ağlayacaksınız :')
Baskı: Perina