A
aysearik1979

10.03.2015

5/10

bütün sarah jıo kitaplarını okumuş biri olarak bu kitap beni hayal kırıklığına uğrattı. bütün kitaplarının içinde en kötüsüydü diyebilirim.

Baskı: Agapi-Ölümsüz Aşk