elizabeth boyle
19.09.2014
Çok tatlı, keyif alarak okuduğum bir roman oldu. Kitabı gülümseyerek kapattım. Serinin bir sonraki kitabını dilerim çok beklemeyiz. Çünkü insanı merak içinde bırakarak bitirdiler bu kitabı.
Baskı: Siyah Elbisenin İtirafları (Bachelor Chronicles, #4)