M
MarlaSngr

19.09.2014

8/10

Çok tatlı, keyif alarak okuduğum bir roman oldu. Kitabı gülümseyerek kapattım. Serinin bir sonraki kitabını dilerim çok beklemeyiz. Çünkü insanı merak içinde bırakarak bitirdiler bu kitabı.

Baskı: Siyah Elbisenin İtirafları (Bachelor Chronicles, #4)