P
pozitifyasam

14.09.2014

7/10

Başlarda çok sıkıcı hatta bazı yerleri var resmen zorla okuyor gibi insan. Bazı yerleride çok keyifli genel olarak değerlendirmeye alırsanız iyi gibi.

Baskı: İnci Gibi Dişler