Z
zuz

19.09.2012

5/10

Çeviri kötüydü... Kaldı ki kitap da -eğer Hallac-ı Mansur'u daha önce okumadıysanız- size hiç bir şey veremeyecektir... Satır aralarına sıkışmış bir seyahat özeti sanki! Düşüncelerinin detayına inilmemiş, pek beğenmedim ama okuyup bitirdim yine de...

Baskı: Bağdat'ta Ölüm: Hallac-ı Mansur