9/10

Zevkli bir kitap. Okurken çok eğlendim. Hastaların gözünden hastalığın anlatıldığı "İç ses" bölümü de çok komikti. Sevdim.

Baskı: Paranoyak / Ruh Sağlığından Şüphe Duyanların El Kitabı