
Ölüm Dansı
trevanian (rodney william whitaker)
5/10
Trevanian'ın okuduğum en kötü kitabıydı desem yanlış olmaz sanırım.. Ayrı ayrı hikayelerin anlatıldığı bu kitap bana oldukça sıkıcı geldi, günlerce elimde süründü.. Düzeltme: Bu kitap trevanian tarafından yazılmamış olup, sadece editörlüğü yapılmış.. Ama bence yapmasaymış iyiymiş..
Baskı: Ölüm Dansı