N
Neva

04.09.2014

10/10

Yine bir Jennifer klasiği, harika bir kitap. Severek ve heyecan içinde devamını merak ederek okudum. Karakterleri sevdim. Duygular çok güzel anlatılmıştı. Avery'nin arkadaşları Brid ve Jacop'ı çok sevdim :) http://benherneysemo.blogspot.com.tr/2014/09/hep-seni-bekledim-jennifer-l-armentrout.html

Baskı: Hep Seni Bekledim (Wait for You, #1)