G
gubseneris

10.09.2014

9/10

Kitaptaki "aşk" diyalogları çok basitti.. Genel olarak bu hikaye için fazla uzun tutulmuş bir kitap bence. Fakat çok sürükleyiciydi, kurgu da çok iyiydi...

Baskı: Harry Q. Davasının Ardındaki Gerçek