
Sadist
stephen king
S
saglamseyma
22.04.2011
10/10
Stephen King'in en güzel kitaplarında biriydi. Bir Stephen King hayranı olarak, King'in kitaplarını okumamış birine ilk önerdiğim kitaptır. Gerçekten çok hoş.
Baskı: Sadist

stephen king
22.04.2011
Stephen King'in en güzel kitaplarında biriydi. Bir Stephen King hayranı olarak, King'in kitaplarını okumamış birine ilk önerdiğim kitaptır. Gerçekten çok hoş.
Baskı: Sadist