A
androza

04.03.2013

7/10

Keyifle okudum. Anlatım, üslup çok keyif verici ve yazılanlar, vurgu yapılan noktalar bazen gülümsetiyor, bazende, hmmm, dedirtiyor. Tavsiye ederim.

Baskı: Ayçöreği ve Denizyıldızı