G
Gozdeguner

26.08.2014

7/10

Kitabın tek albenisi gerçek bir yaşam hikayesi olması. . Bunun dışında kitap her ne kadar akıcı olsa da eksik çok fazla şey var..

Baskı: İki Kişilik Yalnızlık