E
estima

05.09.2014

7/10

İlk kitabından sonra olmayacağını anlamıştım zaten olmamış da. Grange, Ahmet Ümit okuduğum için belki de bana çok basit geldi bilemiyorum.Daha iyisini yapabilir umarım.. Almadıysanız okumayın almış bulunduysanız da okuyun gitsin.

Baskı: Beş Parasızdım ve Katilimi Arıyordum