G
gulsaht

19.10.2012

7/10

Biraz yordu kitap beni ama yazarın masalcı anlatımını sevdim. Ve olayları farklı cümlelerle aktarması, kelime haznesi vs... iyiydi. Sevdim kitabı.

Baskı: Sevgili Arsız Ölüm