D
dekadans

20.07.2013

7/10

İlk yarısı kabus derecesinde sıkıcıydı. İlk 3 kitapla kıyaslayınca temposu çok düşüktü. Ama finali 4 kitap içindeki en iyi finallerden biriydi.

Baskı: Yaz Şövalyesi (Dresden Files, #4)