agatha christie
22.08.2014
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Pek beğendiğim söylenemez aslında. Yakın zamanda başka bir kitabını daha okuyup yazar hakkında o zaman yorum yapmayı düşünüyorum. Bir polisiye sever olarak pek ilgimi çekmedi diyebilirim.
Baskı: Nil'de Ölüm