F
Feyza Nur

19.08.2014

10/10

Çok güzel bir aşk hikayesi. Herkesin okuması gerek diye düşünüyorum. Okumayan çok şey kaçırmış demektir.

Baskı: Yüreğim Seni Çok Sevdi